<xmp> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9845524\x26blogName\x3dRook+USA\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://rookusa.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://rookusa.blogspot.com/\x26vt\x3d-8846373986094620866', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> </xmp>

Rook USA

Monday, May 02, 2005

Jamaica-Curacao-IOUG

Vanochtend stond ik na de openingssession van de IOUG conferentie samen met twee medeconferentiegangers te genieten van een heerlijk croissantje en een warme kop koffie. De ene kwam uit Orlando en de andere uit Jamaica. De man uit Orlando wees al na een par minuten naar zijn achternaam op zijn badge: "van Dijk" (Ik vraag me af waarom ie dat nou deed?). Hij vertelde dat zijn vader vanuit Nederland naar de USA was geƫmigreerd, en dat zijn moeder in Amerika was geboren uit Nederlandse ouders.
Na een poosje gebabbeld te hebben, bleek dat de jonge dame uit Jamaica vorige week nog op Curacao was! Ze verbleef daar bij een vriendin die werkzaam is bij Fatum. Uiteraard hebben we even doorkletst over Curacao.
Wat is de kans dat je op een Oracle-conferentie iemand tegenkomt uit Jamaica? En wat is dan de kans dat ie vorige week ook nog eens op Curacao verbleef? Mijn eerste gok is ongeveer 0,000000000035%...

5 Comments:

Henk,

Hoe was de IOUG? De moeite waard? Beter, leerzamer als OO neem ik aan.

 

Weet je toevallig hoe haar vriendin bij de Fatum heet?

 

@Paul: Als ik haar vandaag weer tegenkom (wat is die kans met een paar duizend medeconferentiegangers?) zal ik het haar beslist vragen.

 

@Paul: Hoe is het mogelijk...bij de eerstvolgende sessie nadat ik bovenstaande comment had achtergelaten zat ik recht achter de jonge dame uit Jamaica! Dat terwijl er hier een paar duizend mensen rond lopen en er op dat moment 16 sessies gaande waren.
Uiteraard even gevraagd naar de naam. Haar vriend (geen vriendIN dus) heet Norman Mac-something. Norman is ook een Jamaicaan en was door Guardian Life bij Fatum geplaatst voor een conversieproject.

 

@Arina: Aah, daarom natuurlijk! :)

 


Yes, I also want to post a Comment!

<< Naar Rook USA Homepage








This page is powered by Blogger. Isn't yours?