<xmp> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9845524\x26blogName\x3dRook+USA\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://rookusa.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://rookusa.blogspot.com/\x26vt\x3d-8846373986094620866', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> </xmp>

Rook USA

Sunday, March 20, 2005

Orlando

In de eerste week van mei moet ik voor een conferentie naar Orlando in Florida (ja, dat is inderdaad in de buurt van de Disney parken). De conferentie wordt gehouden in het Walt Disney World Dophin Hotel, gelegen in Disney World tussen Epcot en de MGM Studios. Hè bah wat erg. De organisatoren weten wel hoe ze een conferentie aantrekkelijk(er) moeten maken. Ik vlieg heen op zaterdagmiddag en kom weer terug op de daaropvolgende donderdagnacht.

De conferentie is een conferentie van de Internationale Oracle User Group (IOUG). Met meer dan 3.000 deelnemers is dit de grootste gebruikersgroepconferentie ter wereld. In vier dagen tijd kun je kiezen uit meer dan 300 verschillende sessies. Gemiddeld zijn er steeds 20 sessies tegelijk gaande en geen enkele sessie wordt herhaald. Je moet je dus goed voorbereiden en goed weten naar welke sessies je toe wilt, want er is geen herkansing.

AEGON heeft voor mij het '5 Night Value Package' genomen, hetgeen betekent dat ik overnacht in hetzelfde hotel als waar de conferentie wordt gehouden. Een overnachting in het meer dan 2.200 kamers tellende hotel kost meer dan $200 per nacht, maar daar heeft m'n baas geen enkel probleem mee. Voor mij is het in ieder geval wel prettig dat ik niet elke dag eerst een eind moet rijden/lopen om bij de conferentie te komen (zoals ik dat wel moest in San Francisco in 1998), helemaal gezien het feit dat de eerste sessies beginnen om 7:15 uur in de ochtend.

Walt Disney World Dophin Hotel

In 2001 verbleef ik ook in dit echt wel gave hotel. Toen ook voor de IOUG-conferentie. In 2002 ben ik ook naar de IOUG-conferentie geweest, maar toen werd die gehouden in San Diego. In 2003 en 2004 mocht ik om 'budgettechinische redenen' geen conferenties bijwonen.

Het hotel staat niet helemaal op bovenstaande foto. Zo kun je bijvoorbeeld de gigantische vissen die links en rechts op het hotel staan niet zien. Voor de liefhebber zijn er meer foto's.

1 Comments:

Dat doet mij herinneren aan goeie oude tijden!!
"he neef"!!

Je kunt je familie niet thuis laten hoor.

vr.gr.
Frits

 


Yes, I also want to post a Comment!

<< Naar Rook USA Homepage








This page is powered by Blogger. Isn't yours?