<xmp> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://draft.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9845524\x26blogName\x3dRook+USA\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://rookusa.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://rookusa.blogspot.com/\x26vt\x3d-8846373986094620866', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> </xmp>

Rook USA

Saturday, April 16, 2005

Kabelslot

Master Python cable lockEwout (15) was op zijn fiets weggeweest en had bij terugkomst zijn Master Python cable lock op de keukentafel gelegd. Toen Nathalie (13) en vriendin Darcey (12) even later staande bij de keukentafel door een kookboek aan het bladeren waren, kreeg ik een idee. Ik greep het kabelslot en voor Nathalie en Darcey goed en wel doorhadden wat er gebeurde zaten ze al aan elkaar vast geketend. Met de ruggen naar elkaar toe en het kabelslot om hun middel.
Na met z'n drietjes smakelijk gelachen te hebben om de situatie, wilde ik Ewout even vragen om het sleuteltje. "Ewout...waar is Ewout eigenlijk?" Ella wist me te vertellen dat Ewout een halfuurtje eerder door een vriend was opgehaald om de hele middag te gaan schaatsen. De sleutel van zijn kabelslot heeft ie altijd in zijn portemonee...
Zonder sleutel begin je niet veel met een "cut resistant 10mm braided steel vinyl-coated cable".
Terwijl Darcey haar buik in hield, probeerde Nathalie uit de kabel te stappen. Nathalie's heupen waren echter te breed. Bij een ontsnappingspoging in de andere richting zaten haar borsten in de weg. Nathalie en Darcey wilden het daarom maar opgeven. Ze besloten aan elkaar vastgeketend richting Darcey's huis te schuifelen om daar eieren te halen die ze nodig hadden voor het bakken van koekjes. Dat leek me een wat minder goed idee, vandaar dat ik hielp met nogmaals een poging het kabelslot over Nathalie's borsten te krijgen. Toen dat eenmaal - ouch that hurts! - gelukt was bleek het nog eens niet zo gemakkelijk te zijn - daddy, you're choking me! - om het kabelslot vervolgens over haar schouders, armen en hoofd te krijgen.

4 Comments:

Haha, wat een pervers verhaal! Tenminste als je naar de plaatselijke hoefsmid had moeten gaan om de dames los te maken. Leg dat maar eens uit... :-)

 

Ik zou maar vanavond licht slapen, Henk ... heb je nog meer van zulke slotgevallen thuis liggen?

 

@CasaSpider: 20 minuten nadat ze dames zich hadden bevrijd moest Darcey met haar ouders uiteten. Het had dus niet veel gescheeld (laten we zeggen een cup-maatje), of Nathalie had meegemoeten.
@Arina: Ja, Nathalie zal nu nooit meer adware of virussen installeren op mijn computers!
@Don Amaro: Ach, het ergste dat me kan overkomen is dat ze me aan m'n vrouw vastketenen...en dat vind ik in het geheel niet erg hoor!

 

Henk
We zijn hier benieuwd wat er was gebeurd als je dit kunstje met Ella had geflikt. We schatten in dat het huis te klein geweest zou zijn :)
Frits

 


Yes, I also want to post a Comment!

<< Naar Rook USA Homepage








This page is powered by Blogger. Isn't yours?