<xmp> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9845524\x26blogName\x3dRook+USA\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://rookusa.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://rookusa.blogspot.com/\x26vt\x3d-8846373986094620866', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> </xmp>

Rook USA

Wednesday, May 04, 2005

CA-pet

Naast de 181 tecnische sessies, biedt de IOUG conferentie ook een beurs waar diverse bedrijven vertegenwoordigd zijn. Vaak zijn het dezelfde bedrijven die elke keer weer een stand hebben op Oracle-gerelateerde beurzen. CA (Computer Associates) is één van die bedrijven. Toen ik in hun stand bezocht op de beurs tijdens de IOUG van 2001, gaven ze mij een pet, in de hoop dat ik op die manier hun bedrijfsnaam gemakkelijker zou kunnen onthouden. (Overigens gebruiken wij bij AEGON diverse produkten van CA.) Sinds de conferentie van 2001 bescherm ik mijn schaarsbegroeide hoofd tegen de zon vrijwel altijd met de CA-cap. Tijdens vakanties, boswandelingen, coachen, scheidsrechteren, grasmaaien, en ander buitenactiviteiten draag ik altijd m'n CA-pet.
Door de jaren heen is de pet een klein beetje verbleekt. Geen andere pet zit echter zo lekker als m'n CA-pet.
Gisteren liep ik op de beurs langs de stand van CA. Toen één van de CA-mederwerker mij vroeg of ik produkten gebruikte van Computer Associates, vertelde ik haar over m'n dierbare pet. Ze zei dat ik een nieuwe CA-pet kon krijgen, maar dat ik daarvoor wel iets moest doen. In hun stand hebben ze een soort telefooncel staan waarin honderden 1 dollar en 20 dollar biljetten worden rondgeblazen. Binnen een bepaald tijdsbestek moet je daar zoveel mogelijk van te pakken zien te krijgen. Als je 300 dollar bij elkaar weet te graaien krijg je een pet. Voor grotere hoeveelheden bijelkaar gegraaide dollars kon je grotere prijzen winnen, maar daar was ik niet in geïnteresseerd. Ik begon aan mijn missie met een plan, en gebaseerd op het histerische gegil van de CA-medewerkers aan de andere kant van het glas had ik al snel het idee dat ik een nieuw record aan het zetten was. Toen ik uit de 'telefooncel' stapte zeiden ze dat ze mijn verzamelde dollarbiljetten niet eens zouden tellen, omdat ik zeker drie keer zoveel te pakken had dan wie dan ook in de afgelopen 2 dagen. Ze waren het er dan ook unaniem over eens dat ik de hoofdprijs gewonnen had: een CA-jeans jacket. Als bonus deden ze daar nog eens de door mij zo felbegeerde CA-pet bovenop.

Computer Associates


3 Comments:

Moet er wel even een foto van je bij Henk, in complete outfit.
Frits

 

Haha, ja een Hollander in een telefooncel met dollars stoppen... dat i vragen om problemen.
(Ze hebben nog geluk dat de telefooncel er na afloop nog stond!)

 

@Chantal: Poging 4 om te emailen? Heb je ergens een oud emailadres van ons gevonden of zo?
Wat is je emailadres, dan zal ik je wat informatie mailen. (Ik zal je comment met je emailadres weer verwijderen van m'n weblog zodra ik het heb gezien.)

 


Yes, I also want to post a Comment!

<< Naar Rook USA Homepage








This page is powered by Blogger. Isn't yours?