<xmp> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9845524\x26blogName\x3dRook+USA\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://rookusa.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://rookusa.blogspot.com/\x26vt\x3d-8846373986094620866', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> </xmp>

Rook USA

Wednesday, March 02, 2005

Droomgoal

Soms heb je dat. Je scoort een goal, en het 'filmpje' daarvan blijft zich maar afspelen in je hoofd. Keer op keer, op keer, op keer.

Vanavond had ik zo'n moment. Ik zag een kans voor een goal, maar zag een hard schot geblokt door een tegenstander. De bal kwam weer terug voor m'n voeten, waarop ik 'm passde naar een teamgenoot die een open doel voor zich had. Hij wist de opgelegde kans echter niet te benutten. Een onhandig schot kaatste op een verdediger, wederom in mijn richting. Ongeveer een halve meter boven de grond. Toen ik uithaalde had ik al een gevoel van "WOUW! Dit is zo'n bal waarvan je er maar eentje per seizoen krijgt!". Het schot was weergaloos en de goal fantastisch, al zeg ik het zelf.
Ik heb de goal in de afgelopen uren zeker 30 keer teruggezien. Het filmpje draait steeds in slow-motion van het moment dat de bal van m'n voet komt tot het moment dat de bal hoog in de rechterbovenhoek in het net verdwijnt. Geweldig!
We verloren de wedstrijd overigens met 8-1, maar dat staat niet op de film...

3 Comments:

Lekker kicken op je eigen overwinning, mooi en vasthouen.

 

Daar kan je weer een tijdje op teren!

 

Een droomgoal maken tegen een (veel) sterkere tegenstander is juist extra knap!
Heb je de film ook in mpeg-formaat... ;-)

 


Yes, I also want to post a Comment!

<< Naar Rook USA Homepage








This page is powered by Blogger. Isn't yours?