<xmp> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9845524\x26blogName\x3dRook+USA\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://rookusa.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://rookusa.blogspot.com/\x26vt\x3d-8846373986094620866', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> </xmp>

Rook USA

Monday, February 07, 2005

Smak!

Vannacht had het weer eens geijzeld. Vanochtend waren de wegen niet echt glad meer, maar de voetpaden nog wel.
Toen ik vanmorgen achteruit de garage uit kwam rijden, zag ik nog net hoe het dik ingepakte 6-jarige schuintegenoverbuurjochie in een drafje de weg overstak. Eenmaal aan de overkant zette het jochie zijn drafje onverdroten voort. Om bij de schoolbushalte voor ons huis te komen moest hij nu een bocht gaan maken op het spiegelgladde voetpad... Zijn benen zwiepten zijwaarts onder zijn lijfje vandaan, en een fractie later smakte hij op zijn zij tegen het beton. Een zeer koddig gezicht om zo'n dik ingepakt ventje met puntmuts op onderuit te zien gaan.
Toen ik zag dat het buurjochie de val overleeft had en beduust weer overeind krabbelde kon ik m'n lachen niet langer onderdrukken. Ha, ha, ha, wat was dat onzettend grappig zeg!

1 Comments:

@CasaSpider: Ze zouden eigenlijk een techniek moeten ontwikkelen waarbij ze een filmpje dat je in je hoofd hebt kunnen digitaliseren. In dat geval zou ik je zelfs kunnen trakteren op bewegende beelden. Ik zie het nog steeds voor me en moet er zelfs nu nog om lachen.
@Arina: Dit zijn weer van die dagen dat ik daar intens van geniet (zowel van buurjochies die onderuit gaan als van een grote garage met automatische garagedeur)!

 


Yes, I also want to post a Comment!

<< Naar Rook USA Homepage








This page is powered by Blogger. Isn't yours?